Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2007 03:11 - Шепнеща кулинария :: гладен гладен гладен
Автор: sineater Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3382 Коментари: 1 Гласове:
0



сравняват го с готвене. минават явно и любовта, и животът през стомаха. през осезаемото, поддържащото. ами да поготвим тогава в 02:53. казвам тайните думи, само когато има причина. когото ми е хубаво на стомаха. когато лигавицата ми се разкъсва от любов. бррръъмммммммм

ще крача по зебрите и ще пресичам на време улиците също като харолд крик. и като него ще очаквам да напишеш смъртта ми. часа и датата.

в петък може и да е късно. ела утре.

ще сготвим зелена салата от чувствителността си. ще направим специалния сос (помня точно съотношенията) и ще я полеем. ти ще я разбъркаш, а аз ще измия листата под течащата вода. ще се търкаляме по пода като луди и ще завираме салата в ушите и очите си. целуни ме сега. сега. сега.

запомнил съм и цветовете на лепенките какво указват - какво коренче и какъв плод, какво цвете. крехка пръст, подходяща за покълване на красоти. сега.

симфония по тенджерите с лъжици и ножове, притъпени от използване. ще те хапя гладно, защото съм гладен за теб. сега. симфония от твоя смях. това и исках.

коремът ти е топъл в тила ми и, закриваща очите ми с пръсти, връщаш се късно вечер в тъмнината. ще подскачам като харолд крик, когато вече знае всичко и когато знае и за любовта. върху леглото, тихо, сгушени като сгушени, тихо, тихо. тихо. шшшш.

пианото ми е разстроено, но свири вярно, защото мелодията е правилната нашата. така се случваме аз и ти. късно и понякога, но винаги навреме.

като хубавото ядене - късно и понякога, но винаги навреме.


Тагове:   кулинария,


Гласувай:
0



1. gioia - :)
25.03.2007 11:26
наистина интересно и живо... някои откъси направо ги усетих :)
поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sineater
Категория: Други
Прочетен: 621115
Постинги: 37
Коментари: 194
Гласове: 2023
Архив
Блогрол