Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2006 21:51 - Постите свършиха, време е за разварат
Автор: sineater Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2301 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 01.10.2006 18:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Ще започна наобратно. Дните няма да станат по-светли отколкото са. Почвата, на която си стъпил, няма да стане по-стабилна от усещането ти за стабилността й. Думите няма да започнат да значат повече от това.

Какво ще направиш, когато реката излезе от устието си и залее тучните поля, от които пасеш? Или, казваш ти, не са толкова тучни?

А утре? Кога ще видиш утре като нещо повече от молитва за нещо, което е извън пределите на възможностите ти?

Колко дни в огъня са достатъчно?

Би ли водил война без условия? Без кауза? Без противник?

Защо си тук и откъде идваш?

Защо си тук и откъде идваш?

Прости ми за несъобразителността. Може би не искаш да отговориш на тези въпроси, може би ти е омръзнало да свириш втора цигулка в оркестър без диригент и само един виолист, може би не четеш това, защото не си тук и сега.

Защо си тук и откъде идваш?

Аз вече имам няколко пътя пред себе си и искам да поема по правилния, но не знам защо? Не знам, наистина. А утре може би ще бъде в черно, синьо или бледо. И с калпак, поставен наобратно, ще събирам тиня в черупкато на празния си череп. Не мога вече да попивам, всичко изтича от порите ми, пълни с организми и еднообразни мисли. Подритвам празни тенекии, но не чувам дрънчене. Само страшното туп-туп-туп. Което е моето сърце.

Прости ми за несъобразителността, ти може би дишаш и се смееш, а не плачеш за лошите неща, които няма да ти се случат. Ти си силен индивид съм самостойна същност, твърда като убежденията ти. И си прав за много неща, но не грешиш за едно: 
О Т У Т Р Е В Е Ч Е Н Я М А Д У М И

защотозагубиха смисълдазащотонесазначещиапоказващитабелинапътянатовакоето
можедасепипнеглътнеилиспре не обичашвечедазаставашзадказанотозащотомногополетяхастежкия
камъккойтосеоказабешевързанзавратовете им но тук на новатапланета старитенормиважат с п ъл на сила и да бягаш пакенемислимо
как даживеешбездумиможешли     опитамедазагубимбиткааспечелимвойнататяенелека
схитрияприйомгубим леконо незнаем
щевидитече вкрай на сметка ще побият тръпки кожата викогато разбиретекакво сме направили
а откъдезна м ли не знам но го усещам с шестоточувствонаречта си

С шестото чувство на речта.

Да не отнемаме от себе си това, което сме, без мисъл. Всичко осъзнато е правилно. Но колко е трудно да осъзнаеш, защото пак нормата е норма по качество, но не и по количество. Добре дошли. Дано не започнем със свършения факт на това, че думите са ни напуснали.

"Ще ти покажа аз страха във шепа прах" Томас Стърн Елиът




Гласувай:
0



1. dressy - *
30.09.2006 22:43
думите пази...
цитирай
2. анонимен - ДеКуин:..
30.09.2006 23:02
Но сега ги имаш - думите,
и ги запращаш в нас, като ножове ги забиваш ..
Защото малко или много си прав ..

Между редовете казаното е повече.
В забравата, някъде назад.

Защо си тук и откъде идваш ..
цитирай
3. sunflower - :)))))
01.10.2006 08:42
"Всичко осъзнато е правилно." - Абсолютно ДА!!!! :))))
цитирай
4. kassandra - не не съм съгласна. . . няма начин. . . ...
01.10.2006 11:44
не не съм съгласна...няма начин....думите ...може би- но нали по делата им ще ги познаеш...хората...думите...думите ....думите....колко често и напълно съзнателно се използват за да те въведът в заблуда,да те предадът или наранят....а нима чувствата са осъзнати?..не мисля....и когото видя падналото дете което не може да стане само,аз не мисля,не му говоря просто знам че трябва да го вдигна...то е нещо неосъзнато ,но вътре в мен....то е това което ме прави човек....което ми дава криле да мечтая,да действам да се смея...да защото ако се замислям и опитам да обясня с думи защо се смея или как или колко то тогава...къде е смисъла.....а и нали е казано ..език мой враг мой....и колко често думите могат да бъдат извъртени и преиначени в една словестна еквилибристика....и колко често се използват напълно осъзнато за постигането на лична изгода..или за нелепо извинение на прегрешение.....няма значение..но не съм съгласна.........думите не са важни...нито осъзнаването им...важно е откъде идват и доколко са истински.
цитирай
5. sineater - после пак ще
01.10.2006 18:24
бъдем сочни и студени.
нека сега помълчим.
цитирай
6. enola - ...
07.10.2006 20:30
Думите винаги ще эапаэят своята сила.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sineater
Категория: Други
Прочетен: 652268
Постинги: 37
Коментари: 194
Гласове: 2023
Архив
Блогрол